-
VW Kever
-
Karmann Ghia T14
- Karmann Ghia T34
-
VW Spijlbus
- Brasil Bus
-
VW T2A
-
VW T2AB - VW T2B
-
VW T3-T25
- VW T4
-
VW Type 3
- Volkswagen 181
- VW Buggy
- Porsche 356
- Porsche 911-912
- Porsche 914
- Velgen-Banden
- Accessoires
- EMPI-Parts
- Flat 4
- Silver Weld Through
- Diversen
- Gebruikte delen
- Olie en smering
- VW Magazine's
- VW Handboeken
VW Kever Veerplaatrubber A-kwaliteit (per stuk) 311511246
VW nr 311 511 246
Toepasbaar op:
Linker binnen en rechter buitenzijde voor:
Kever 8.1959 t/m 7.1968
Karmann Ghia 8.1959 t/m 7.1968
Type 3 8.1959 t/m 7.1968
Linker binnenzijde voor:
Kever 8.1968 en later
Karmann Ghia 8.1968 en later
Type 3 8.1968 en later
Kübel
Betalingen in een veilige omgeving , SSL verbinding
Levering kan per bode of ophalen bij BUGPARTS
Elektrische onderdelen en gebruikte onderdelen geen retour.
Toepasbaar op:
Rechter binnen en linker buitenzijde voor:
Kever 8.1959 t/m 7.1968
Karmann Ghia 8.1959 t/m 7.1968
Type 3 8.1959 t/m 7.1968
Rechter binnenzijde voor:
Kever 8.1968 en later
Karmann Ghia 8.1968 en later
Type 3 8.1968 en later
Kübel
Deze rubbers zitten verborgen achter de torsiestaafdeksels, en als je de veerplaten verwijdert dan zit hierachter nog een rubber, we spreken daarom over het binnenste en het buitenste rubber.
Als de auto achteraan kraakt bij het inveren dan zijn in de meeste gevallen deze rubbers versleten. De veerplaat is door het rubber heen gezakt en raakt hierbij het deksel. Als je maar lang genoeg doorblijft rijden dan zal je niet alleen de rubbers maar ook de torsiestaafdeksels moeten vervangen. Dus bij een krakende achteras de rubbers controleren en direct vervangen.
Als alleen het buitenste rubber is versleten, is het toch raadzaam om ook het binnenste rubber mee te vervangen. Als je dit niet doet dan zal het nieuwe rubber dubbelhard inslijten.
Qua uiterlijk zijn de twee rubbers identiek, het verschil zit in de rubbersamenstelling. Dit is alleen te zien is aan de kleine ronde ophogingen op de bovenzijde van het rubber. De ene heeft twee ophogingen en de andere heeft er maar één, hou eventueel de verpakking goed bij het rubber zodat je het juiste rubber op de juiste plaats monteert.
De A-kwaliteit rubbers hebben de juiste hardheid en zijn van een zeer hoge kwaliteit, dus gelijk aan het origineel. De B-kwaliteit rubbers zijn qua rubbersamenstelling iets zachter, hetgeen wel tot een comfortabelere rijgedrag resulteert maar qua wegligging zal je iets moet inleveren, daarnaast zullen ze sneller inzakken wat resulteert in een kortere levensduur.
Je bent misschien ook geïnteresseerd in
16 andere producten in dezelfde categorie:
Uw beoordelingswaardering kan niet worden verzonden
Rapporteer reactie
Melding verzonden
Uw opmerking kan niet worden verzonden
Schrijf uw recensie
Beoordeling verstuurd
Uw beoordeling kan niet worden verzonden