-
VW Kever
-
Karmann Ghia T14
- Karmann Ghia T34
-
VW Spijlbus
- Brasil Bus
-
VW T2A
-
VW T2AB - VW T2B
-
VW T3-T25
- VW T4
-
VW Type 3
- Volkswagen 181
- VW Buggy
- Porsche 356
- Porsche 911-912
- Porsche 914
- Velgen-Banden
- Accessoires
- EMPI-Parts
- Flat 4
- Silver Weld Through
- Diversen
- Gebruikte delen
- Olie en smering
- VW Magazine's
- VW Handboeken
Volkswagen Karmann Ghia Elektronische ontsteking
Art nr 2013
Toepasbaar op:
Type 1 motoren 8.1968 en later
Betalingen in een veilige omgeving , SSL verbinding
Levering kan per bode of ophalen bij BUGPARTS
Elektrische onderdelen en gebruikte onderdelen geen retour.
Toepasbaar op:
Type 1 motoren 8.1968 en later
Iedere moderne auto heeft vandaag de dag een elektronische ontsteking, omdat deze ontstekingsvorm vele voordelen met zich meebrengt. Bij montage van deze elektronische ontsteking heb je niet alleen het voordeel dat je nooit meer contactpunten hoeft te vervangen, maar ook een tal van bijkomende voordelen:
- de openingshoek van de contactpunten, die altijd afgesteld moest worden, verdwijnt nu en de nieuwe afstelling zal altijd optimaal zijn
- het benzineverbruik zal gaan dalen door de altijd perfect afstelling
- er zijn geen bewegende delen meer aanwezig in de ontsteking, hierdoor is de kans op ontstekingsproblemen nihil
- montage is eenvoudiger dan het plaatsen en afstellen van je contactpunten en in een handomdraai gebeurd
Na de montage moet de ontsteking alleen nog op tijd worden gezet om er daarna nooit meer naar om te hoeven kijken. Om verwarring te voorkomen, deze elektronische ontsteking wordt gemonteerd in het bestaande stroomverdelerhuis en vervangt zowel je contactpunten als je condensator.
Let op! De vermelde gegevens onder de toepassing geeft weer wanneer deze elektronische ontsteking kan worden gemonteerd en is alleen te gebruiken met in achtneming van de vermelde punten onder de opmerking.
Controleer of alles goed is aangesloten zoals in de handleiding staat beschreven voordat je de motor start, als de bedrading verkeerd om wordt gemonteerd brandt het unit direct door. De bobine moet minimaal een weerstand hebben van 3.0 ohm, een originele goedwerkende bobine zal dus volstaan, maar controleer dit voordat je de motor start, een te lage weerstand zal de bobine oververhitten waardoor ook de module het kan begeven. Eenmaal aangesloten units kunnen niet meer retour worden genomen.
Opmerking:
- alleen voor vacuüm voorvervroegde stroomverdelers
- auto elektriciteit moet 12 Volt zijn
- gebruik alleen bobine nr. 2165 of nr. 2053
- bougiekabels met een koolstofkern worden geadviseerd
16 andere producten in dezelfde categorie:
Uw beoordelingswaardering kan niet worden verzonden
Rapporteer reactie
Melding verzonden
Uw opmerking kan niet worden verzonden
Schrijf uw recensie
Beoordeling verstuurd
Uw beoordeling kan niet worden verzonden